Klacht Wehkamp.nl: Toshiba harde schijf kapot, Wehkamp vind dat ik deze moet opsturen (privacygevoelig!)

Klachtnummer
# 275995
Gebruiker
MirrorOfSecrets
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In oktober 2016 een harde schijf bij wehkamp besteld en geleverd gekregen van Toshiba. In juli 2017 is deze kapot! Mogelijk is de voeding stuk.

De oplossing

Herstel van harde schijf en het redden van de bestanden welke erop staan.

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Wat vervelend dat je een klacht hebt op dit artikel. We helpen je hier graag bij verder. Op basis van de hier opgegeven adresgegevens kunnen wij geen account terugvinden in ons systeem. Graag ontvangen we je klantgegevens via socialmedia@wehkamp.nl zodat we deze klacht in behandeling kunnen nemen.

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?