Klacht Wehkamp.nl: Tot twee keer toe verkeerd bezorgd van T-shirts

Anita# Zwijndrecht

Op 26 April heb ik voor mijn gehandicapte broer 6 shirts besteld bij Wehkamp online.
Op 30 April heb ik ze opgehaald bij een afhaalpunt in mijn woonplaats.
Thuis gekomen ,de doos uitgepakt 5 shirts goed geleverd en het 6 de shirt waren 2 korte broekjes van de C&A maat 110
Dezelfde dag nog gebeld naar de klantenservice van Wehkamp.Sorry voor het ongemak we sturen het zesde shirt weer naar het afhaalpunt en kon ik de broekjes weer terug sturen.
Op 3 Mei het zesde shirt opgehaald ( de doos was behoorlijk zwaar voor 1 shirt!!!!)en de broekjes weer afgegeven.
Eenmaal thuis gekomen de doos opgemaakt en er zaten 6 shirts in ipv 1.De eerste bestelling was weer opnieuw afgeleverd maar nu wel met het juiste 6 de shirt.Pffff......
Weer gebeld naar Wehkamp klantenservice Sorry voor het ongemak maar daar heb ik niks aan.
Ik ben ook niet gewend van Wehkamp dat twee keer de kleding niet goed bezorgd wordt en baal van extra tijd die ik kwijt ben om het allemaal goed te krijgen.

Dat mensen van de klantenservice beter leren luisteren wat het probleem is. Luister desnoods de opnames maar na van mijn gesprekken die ik gehad heb met de medewerkers van de klantenservice van Wehkamp.

Wehkamp.nl
    Goedemiddag,

Ik snap inderdaad dat het vervelend is dat het niet goed is gegaan met de eerste bestelling en met de nalevering hiervan. Ik wil graag even met je meekijken wat ik voor je kan doen op dit moment en ook dat het wordt intern wordt opgepakt met de gesprekken die je hebt gehad. Wil je een mail toesturen met je klantnummer of e-mailadres, je geboortedatum en een kleine toelichting naar socialmedia@wehkamp.nl.

Webcareteam Wehkamp

Anita# Zwijndrecht
Ik moest mijn e-mailadres doorgeven en verder niks meer gehoord van Wehkamp.

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?