Opgelost door Wehkamp.nl: Tv kapot net buiten garantie
Details
Klacht
Ik heb in oktober 2012 een 40" samsung hd 3d led tv gekocht voor €800.-Nou is deze in dec 2014 kapot gegaan net buiten de garantie.
Heb toen wehkamp gebeld of hun er wat aan konden doen.
Ik kreeg toen het advies om deze klacht via hun website in te dienen.
Wat ik gedaan heb, ik kreeg toen een reply van selectro om de benodigde stukken toe te sturen. Helaas ben ik de aankoopbon kwijt geraakt en heb deze bij wehkamp opgevraagd.
Dat was geen probleem en zouden mij deze binnen 1 a 2 werkdagen doormailen. Dit is tot op heden nog steeds niet gebeurd. Ik heb ook nog contact opgenomen met selectro om te vragen hoe het met de service zit en deze vertelde mij dat de kosten voor mijn rekening zijn. Ik heb toen opnieuw contact opgenomen met wehkamp en gevraagd om mij tegemoet te komen. Hun hebben deze mail weer doorgestuurd naar hun reparatie service (selectro). Dus van het kastje naar de muur. Ook heb ik weer gevraagd om de aankoop bon, helaas nog steeds geen reactie.
Gewenste oplossing
Ik verwacht van wehkamp een gepaste oplossing.En niet meer beantwoord te worden met automatische gegenereerde emails.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.