Opgelost door Wehkamp.nl: Tv kapot net buiten garantie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 93797
Gebruiker
Kwint71
Datum
11 reacties

Details

De klacht

Ik heb in oktober 2012 een 40" samsung hd 3d led tv gekocht voor €800.-
Nou is deze in dec 2014 kapot gegaan net buiten de garantie.
Heb toen wehkamp gebeld of hun er wat aan konden doen.
Ik kreeg toen het advies om deze klacht via hun website in te dienen.
Wat ik gedaan heb, ik kreeg toen een reply van selectro om de benodigde stukken toe te sturen. Helaas ben ik de aankoopbon kwijt geraakt en heb deze bij wehkamp opgevraagd.
Dat was geen probleem en zouden mij deze binnen 1 a 2 werkdagen doormailen. Dit is tot op heden nog steeds niet gebeurd. Ik heb ook nog contact opgenomen met selectro om te vragen hoe het met de service zit en deze vertelde mij dat de kosten voor mijn rekening zijn. Ik heb toen opnieuw contact opgenomen met wehkamp en gevraagd om mij tegemoet te komen. Hun hebben deze mail weer doorgestuurd naar hun reparatie service (selectro). Dus van het kastje naar de muur. Ook heb ik weer gevraagd om de aankoop bon, helaas nog steeds geen reactie.

De oplossing

Ik verwacht van wehkamp een gepaste oplossing.
En niet meer beantwoord te worden met automatische gegenereerde emails.

11 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Wij hebben onze klantenservice opdracht gegeven de kwestie opnieuw in behandeling te nemen en u zo snel mogelijk nader te informeren.
    Excuse voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  2. Auteur
    Kwint71
    Datum
    Beste wehkamp,Fijn dat jullie hier wel vlot reageren.
    Ik heb de benodigde stukken naar de reparateur gemaild, ben nu in afwachting.Mvrgr. Ronald
  3. Auteur
    Kwint71
    Datum
    Ik heb van de reparateur reactie gehad, deze heb ik door gestuurd naar de klantenservice.
    Ik wacht nu op een reactie van wehkamp.
  4. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Hartelijk dank voor uw medewerking!
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  5. Auteur
    Kwint71
    Datum
    Reparateur is langs geweest, maar had niet de juiste onderdelen bij zich.
    Deze moesten besteld worden bij Samsung.
    Dus ben nu aan het wachten tot dat ze met de goede onderdelen komen. Balen dat dit allemaal weer extra tijd in beslag neemt.
  6. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Heel erg jammer dat het nog niet is opgelost. Uiteraard mag u ons altijd benaderen als het te lang gaat duren.
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  7. Auteur
    Kwint71
    Datum
    Nog niets vernomen van de reparateur. Gaat tot ergernis aan toe weer een weekend over heen.
  8. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Wij zullen navraag doen.
  9. Auteur
    Kwint71
    Datum
    Weer een week verder.
    Onderdeel is in bestelling, duurt na mij inziens veel te lang.
    Gaat weer een weekend overheen.
  10. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Vervelend voor u dat het allemaal zo lang moeten duren, maar wij hebben gezien dat het onderdeel is ontvangen bij de reparateur. Wij vertrouwen erop dat u snel weer met veel plezier gebruik kan maken van de televisie.
  11. Auteur
    Kwint71
    Datum
    Het heeft even geduurd, maar mij tv is uiteindelijk gerepareerd.
    Ben blij dat hij het weer doet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kwint71
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen