Klacht Wehkamp.nl: Tv-meubel geretourneerd, niet geaccepteerd

Urbanized

Retour tv-meubel niet geaccepteerd. Het zou beschadigd zijn.

Ik heb bij dit bedrijf een drietal meubels aangeschaft van Chinees makelij, waaronder een tv-meubel. De tv-meubel bleek te klein voor een tv van 55 inch. Ik heb daarna een grotere broer gekocht en de kleinere retour verstuurd. Helaas kreeg ik 'm weer terug omdat 'ie beschadigd zou zijn. Ook was de doos niet netjes afgesloten (zie foto). Ik heb toen gevraagd of ze kunnen bewijzen dat de beschadiging door mij is veroorzaakt. Dat konden ze niet. Nu zit ik dus met twee tv-meubels. Ik zou hier graag een passend oplossing voor willen. Zo niet, stuur ik de rest van de meubels retour en is Wehkamp een klant minder rijk.

De tv-meubel aannemen en het geldbedrag terugstorten.

Wehkamp.nl
    Goedemorgen,

Bedankt voor het doorgeven van jouw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen.
    Wij kijken graag voor jou na wat wij voor jou kunnen betekenen. Zou jij hiervoor jouw klantgegevens en een korte omschrijving van de klacht willen mailen naar: socialmedia@wehkamp.nl?

webcareteam Wehkamp
    Beste webcareteam Wehkamp,

Dank voor het antwoorden.

Ik heb zojuist een mail naar socialmedia@wehkamp.nl verstuurd. Hopelijk kunnen we tot een oplossing komen.

Rachid
    Wehkamp.nl
    Bedankt voor het zenden van de mail. Wij zullen uw klacht per mail afhandelen.

Webcareteam Wehkamp
    Urbanized
    Wehkamp blijft helaas voet bij stuk houden. Ook van een compensatieregeling wilt men niets weten. Zit niets anders op dan het te accepteren. Overige meubelen mag Wehkamp binnen 2 weken waarschijnlijk terug verwachten.

Voor mij voorlopig geen Wehkamp meer!

Urbanized
Er is geen oplossing aangeboden. Wehkamp houdt voet bij stuk.

Ook een klacht indienen over ?