Opgelost door Wehkamp.nl: Tv na reparatie defect retour ontvangen

content Opgelost
Nikki-k

Tv na reparatie defect retour ontvangen.( bijna 4 weken zonder tv)
Na het vorige geschil dat ik niet akkoord ging met dat ik de reparatie kosten op me moest nemen, is de tv uiteindelijk op kosten van Wehkamp gerepareerd.

Gisteren mijn tv retour ontvangen, tot mijn verbazing is hij in nog ergere staat dan dat ik hem had opgestuurd . HDMI poorten worden niet herkent, strepen door het scherm en tv sluit zich vanzelf af. En gaat vervolgens niet meer aan!

Hoe is dit mogelijk? Dat de tv na reparatie totaal onbruikbaar is geworden?

Reparatie op korte termijn ( dus niet met 4 weken wachttijd ) of vervanging van tv

Goedemorgen,

Allereerst onze excuses voor het feit dat jij de televisie op deze wijze in ontvangst heb moeten nemen. Daar deze zaak uit hand loopt, gaan wij dit intern voor je oplossen. Op dit moment ligt het bij de desbetreffende afdeling, zij zullen zo snel mogelijk contact met jou opnemen!

Met vriendelijk groet,

Nikki-k
    Ik heb een e-mail gekregen: met het voorstel 124 euro voor mijn tv te geven en of ik gelijk een nieuwe wilde uitzoeken bij wehkamp zodat ze tegelijk de oude konden ophalen en de nieuwe konden brengen.

Ik ben hiermee niet akkoord gegaan.

Vervolgens ben ik gebeld en hebben ze voorgesteld om de tv nogmaals op te halen en ter reparatie te sturen.

Wordt vervolgd
    Wehkamp.nl
    Wat vervelend dat het probleem nog niet verholpen is. Mijn excuses hiervoor. Intern wordt de reparatie op de voet gevolgd. Mocht er meer informatie beschikbaar zijn, dan zal dit zo snel mogelijk gemeld worden. Mochten er nog meer vragen zijn, stel ze gerust hier of aan socialmedia@wehkamp.nl.

Goedemiddag,

De tv is inmiddels ontvangen op ons depot. Het probleem zal hopelijk nu zo snel mogelijk worden verholpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Nikki-k
Goedemiddag, 01-03 is de tv aangekomen bij het reparatie centrum. Tot zover geen verder bericht ontvangen ....: Mvg nikki 07-03 Tv wacht op onderdelen.... 16-03 tv wacht op onderdelen .... 23-03 tv ontvangen en hij doet het! Hopelijk blijft hij het doen

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?