Opgelost door Wehkamp.nl: Twee bestellingen gedaan. Nieuwste order is retour verwerkt, maar de eerste is deels retour verwerkt
Details
De klacht
14-2 order retour gestuurd met kleding waarvan de maten niet goed waren. Deze order had reçunummer: JUN408364008210000867852.De artikelen in nieuwe maten besteld maar ook retour gestuurd
met reçunummer: JUN408364008210000874603.
Ondanks dat order met retournummer JUN408364008210000874603, later retour is gegaan is deze wel al helemaal verwerkt. Van order met retournummer nummer: JUN408364008210000867852, zijn slechts enkele artikelen retour verwerkt. Nu twee weken verder zijn deze nog steeds niet verwerkt. Hoe is de doos ontvangen? was deze in goede conditie?
De oplossing
Dat de artikelen alsnog retour worden verwerkt.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.