Opgelost door Wehkamp.nl: Twee bestellingen gedaan. Nieuwste order is retour verwerkt, maar de eerste is deels retour verwerkt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 255141
Gebruiker
LarsPop
Datum
3 reacties

Details

De klacht

14-2 order retour gestuurd met kleding waarvan de maten niet goed waren. Deze order had reçunummer: JUN408364008210000867852.
De artikelen in nieuwe maten besteld maar ook retour gestuurd
met reçunummer: JUN408364008210000874603.

Ondanks dat order met retournummer JUN408364008210000874603, later retour is gegaan is deze wel al helemaal verwerkt. Van order met retournummer nummer: JUN408364008210000867852, zijn slechts enkele artikelen retour verwerkt. Nu twee weken verder zijn deze nog steeds niet verwerkt. Hoe is de doos ontvangen? was deze in goede conditie?

De oplossing

Dat de artikelen alsnog retour worden verwerkt.

3 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat de artikelen niet retour zijn verwerkt. Zou je ons per e-mail je klantgegevens willen toesturen? Op die manier kunnen we dit verder voor je nakijken. Je mag de e-mail sturen naar; socialmedia@wehkamp.nl

    We zien de e-mail graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam wehkamp
  2. Auteur
    LarsPop
    Datum
    76201998. klantnummer
    ik lijk problemen te hebben met mn uitgaande postserver. Daarom even zo.

    Als het goed is hebben jullie nu al onze gegevens. ( adres,postcode,klantnummer,recunummer etc).
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Ik heb het bedrag naar aanleiding van de gestuurde gegevens van de factuur af kunnen halen. Er staat nu dus niets meer open op uw account.

    Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam wehkamp

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LarsPop
Datum
Uiteindelijke oplossing
snelle reactie en top communicatie. Enorm bedankt
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen