Opgelost door Wehkamp.nl: Uitschrijving bewijs

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 76881
Gebruiker
Sofie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb me laten uitschrijven ( zonder problemen) als klant van Wehkamp. Ik wilde ook een bevestiging krijgen, dat ik geen klant meer van Wehkamp ben. Wehkamp wilde dat NIET DOEN !Het was niet mogelijk, vertelde de vrouw aan de telefoon.
Ik vraag me af of dat een normale procedure is????

De oplossing

Ik wil graag toch een bevestiging van Wehkamp krijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    U heeft wel recht op een bevestiging van uitschrijving uit ons klantenbestand. U mag nog wel even een e-mail sturen naar webcareteam@wehkamp.nl met vermelding van uw naam en adres en dan ontvangt u via e-mail een bevestiging.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  2. Auteur
    Sofie
    Datum
    De klacht is goed en snel behandeld!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sofie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen