Klacht Wehkamp.nl: Vaatwasser niet!! Aangesloten en spiksplinternieuwe houten vloer beschadigd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 178420
Gebruiker
Knor
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 3 juni vaatwasser geleverd en lettelijk gedumpt
Bezorgers waren onbeleefd, gehaast, en lieten hoogzwangere aanrechtblad optillen
Vaatwasser niet aangesloten
De nieuwe houten vloer was zojuist klaar en door de bezorgers met het schuiven vd vaatwasser beschadigd. Putten, krassen etc
Nu eind juli na veel over en weet contact en afschuiven op Dynalogic de bezorger staat de vaatwasser nog steeds op dezelfde plek. Niet aangesloten,
Verdrietig over de beschadigde vloer
Dochter gaat nu binnen 14 dagen bevallen
Schande!

De oplossing

Aansluiten vaatwasser
Vergoeding voor repatatie van de houten vloer
Excuus

4 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Beste,

    Erg vervelend om te horen dat er zo schandalig met uw dochter omgegaan is door de bezorger. Deze kwestie is al in behandeling bij onze backoffice en zij gaan dit voor u oplossen. U krijgt hier zo spoedig mogelijk een terugkoppeling van via de door ons bekende kanalen.
    Uiteraard mijn excuses hiervoor.
  2. Auteur
    Knor
    Datum
    Het is inmiddels 3 augustus dus twee maanden verder. Er is nog steeds geen enkel contact geweest met onze dochter!! Deze week moet zij bevallen. Niet erg chique en zeer klantonvriendelijk van Wehkamp om op twitter en facebook te zeggen dat je het oplost en er vervolgens helemaal niets meedoen.
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Beste,

    Mijn excuses dat u nog steeds niks gehoord heeft. Mijn collega heeft deze kwestie doorgestuurd naar de afdeling Customer Care. Jullie kunnen er vanuit gaan dat dit in behandeling is. Zij zullen zo spoedig mogelijk persoonlijk contact opnemen. Het is natuurlijk erg vervelend dat deze kwestie zo lang ligt daarom kijken we hier met uiterste zorg naar en hopen we tot een goede oplossing te komen. Nogmaals onze oprechte excuses.

    Met vriendelijke groeten,
    webcareteam wehkamp
  4. Auteur
    Knor
    Datum
    Het leek door Wehkamp goed opgelost te worden.....Vaatwasser is aangesloten gelukkig maar de beschadigde spikslinternieuwe houten vloer is nog steeds niet opgelost cq vervangen. Het heeft er alle schijn van dat men hier onderuit probeert te komen door na 8! weken ineens re reageren en het op de verzekering van de klant notabene wil afschuiven

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Knor
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen