Opgelost door Wehkamp.nl: verkeerd longchairkussen/hoes

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 117570
Gebruiker
Dascoota
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb van u een Loungeset afgenomen en op 06/06/2015 ontvangen. Bij in elkaar zetten en plaatsen bleek dat het kussen (of de hoes) van het longchair deel verkeerd om zit, deze kan echter maar op één manier dus omdraaien kan niet. Het longchairdeel zit als hoekelement aan de rechterzijde van de Loungeset (als u met uw gezicht naar de set toe staat) Het kussen is echter voor een longchair aan de linkerzijde . Hoe uit zich dat? De rits over de gehele lengte van het kussen zit bovenop, dus waar je op zit en op kijkt, dit hoort niet, staat lelijk en verkort de levensduur van de rits en hoes.
Ik heb hier al meerdere malen telefonisch kontakt over gehad alsook per email met foto's omdat het probleem dan duidelijker wordt. er wordt mij steeds toegezegd dat binnen enkele werkdagen kontakt met mij zal worden opgenomen, dit gebeurt helaas niet. Één maal heb ik nieuwe sets kussenhoezen ontvangen maar deze hadden precies hetzelfde euvel. Ik verwacht van Wehkamp de juiste hoezen aub.

De oplossing

In de eerste plaats wil ik dat Wehkamp inderdaad doet wat het zegt, kontakt met mij opnemen en ten tweede dan levering van óf het juiste kussen óf de juiste hoes, 2 sets hoezen 1x bruin en 1x taupe/grijs ( kussen van het longchair deel/hocker, met hoes aan de rechterzijde dus zodat de rits van de hoes aan de onderkant zit en niet bovenop. Op de foto op de wehkamp website van het bankstel kunt u zien dat de rits écht niet bovenop hoort te zitten. De hoezen zijn níet universeel zoals de klantenservice in eerste instantie meende.

4 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    Wat lastig dat dit probleem nog niet is opgelost! We kijken graag wat we voor je kunnen doen. Als je deze klacht doorstuurt naar socialmedia@wehkamp.nl dan pakt ons webcareteam dit zo snel mogelijk voor je op.

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp.nl
  2. Auteur
    Dascoota
    Datum
    Goedemiddag,
    Dank voor uw reactie, ik heb zojuist uw advies opgevolgd en mijn klacht gestuurd aan socialmedia@wehkamp.nl. En wacht nu af.
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedendag,

    Op 09-07-2015 zijn er nieuwe hoezen verzonden. Mocht je nog vragen over deze levering hebben dan horen wij het graag via socialmedia@wehkamp.nl

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp.nl
  4. Auteur
    Dascoota
    Datum
    Ik heb de nieuwe sets hoezen ontvangen, deze zijn nu wel goed, alleen heb ik twee sets van dezelfde kleur ontvangen ipv 1 set bruine en 1 set taupe/grijs, maar daar ga ik mee akkoord. Het is misschien zelfs wel praktischer. Mijn klacht is hiermee correct afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dascoota
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen