Opgelost door Wehkamp.nl: Verkeerde bestelling gedaan, te laat met ruilen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 292914
Gebruiker
Khad
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een verkeerde bestelling gedaan, namelijk wasmachine gekocht ipv was en droog combinatie. Ik zat in een verbouwing dus hij werd in het nieuwe huis geplaatst. Mij werd verteld een testwasje te draaien. Dit weekend verhuist en een testwasje gedraaid en toen achter gekomen dat het alleen een wasmachine is. En ik snap het is mijn verantwoordelijkheid om daar op te letten. Maar als je in een verbouwing zit en net bevallen dan kan dat er net in schieten. Gebeld met klantenservice en mij werd verteld dat ik 10 dagen te laat ben om hem te ruilen.

De oplossing

Gewenste oplossing is dat ik hem kan ruilen voor een was en droogcombinatie.

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    Wat vervelend om te horen dat je eigenlijk de verkeerde wasmachine hebt aangeschaft bij ons. Ik wil graag even met je meekijken wat we voor je hierin kunnen betekenen. Zou je mij daarom klantgegevens en e-mail adres naar ons willen toesturen? Je mag dit mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam wehkamp

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Khad
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik mocht het ruilen voor een was/droog combinatie . Top
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen