Klacht Wehkamp.nl: Verzoeken en klachten worden niet correct en inhoudelijk afgehandeld

Vrouw35

Ik heb dinsdag 10-11-2015 een bestelling geplaatst en woensdag 11-11-2015 kwam een groot deel van de bestelling in aanmerking voor een lagere prijs wegens een actie.
Ik heb volgens de voorwaarden zoals beschreven op de website van Wehkamp netjes meteen schriftelijk via de email verzocht om aanpassen van de prijs. Keurig uitgelegd om welke artikelen het gaat, wat hun originele prijs is en wat nu de actieprijs is.
Ik krijg een standaard mail terug dat dit niet mogelijk is en dat ik het maar opnieuw moet bestellen.
Ik mail weer met hun dat ik recht heb op prijs correctie. Krijg een mail met daarin alleen maar "dat klopt binnen 7 dagen na het plaatsen van de bestelling". Meer niet. Niet van: ik zie dat u meteen gereageerd heeft, dat u binnen de 7 dagen valt, ik ga dit voor u in orde maken. Niks van dat al. Geen klantvriendelijkheid, oplossingsgericht handelen e.d. Waardoor ik nu weer heb moeten mailen met het verzoek de prijs aan te passen. Zeer nalatig, klantonvriendelijk.

Ik wil ten eerste excuses voor de wijze waarop er gereageerd wordt naar mij als klant en de wijze waarop mijn meldingen worden afgehandeld, of beter gezegd helemaal niet behandeld worden.

Dan wil ik van Wehkamp een schriftelijke bevestiging dat conform de voorwaarden op de website van Wehkamp het prijsverschil gecorrigeerd gaat worden op mijn klantrekening zodra bekend is welke artikelen behouden worden (die vallen onder de actie uiteraard).

De klantenservice van Wehkamp, daar moet dringend de bezem door. Medewerkers moeten beter de emails lezen, inhoudelijker reageren en oplossingsgerichter gaan handelen. Daarmee wordt oeverloos over en weer contacteren voorkomen en voelt/ziet de klant zich gehoord.

Nu wordt er niet inhoudelijk gereageerd, er wordt geen oplossing geboden of actie ondernomen op je melding/klacht/verzoek en er wordt niet goed gelezen wat de klant schrijft waardoor antwoorden vaak nergens op slaan.

Wehkamp.nl
    Goedemiddag Brenda,

Wat vervelend dat de e-mail die je gestuurd hebt niet correct beantwoord is. Onze excuses voor het ongemak.

Indien je een bestelling plaatst en er de volgende dag een korting geldt, kunnen wij een cadeaubon aanbieden t.w.v. het prijsverschil. Deze cadeaubon kan je gebruiken bij een volgende bestelling. Indien je dit niet wilt, raden wij je aan de artikelen retour te sturen en de bestelling opnieuw te plaatsen.

We ontvangen graag de artikelnummers van de producten die je wilt behouden zodat wij je de cadeaubon toe kunnen sturen.

Wij wachten uw antwoord af.

Met vriendelijke groeten,
    webcareteam wehkamp.nl
    Vrouw35
    Voorheen werd het prijsverschil van de behouden artikelen gecorrigeerd op je klantrekening. Dus ik blijf vinden dat een cadeaubon sturen niet een passende oplossing is en zeer klantonvriendelijk is. Echter doordat er daarna nog veel meer is mis gegaan door toe doen van Wehkamp ben ik uiteindelijk akkoord gegaan met een cadeaubon. Dus beschouw de klacht dan maar als afgehandeld want verder over communiceren heeft bij Wehkamp weinig zin.
    Wehkamp.nl
    Beste Brenda,

Ik begrijp uit je bericht dat je akkoord bent gegaan met de cadeaubon.
    Fijn om te lezen dat het inmiddels is opgelost.

Excuses voor het ongemak en we wensen je nog een fijne avond.

webcareteam wehkamp

Vrouw35
    Aangeboden oplossing werd tot voor kort nog niet op deze wijze gehanteerd. Van de zomer werd het nog gedaan zoals altijd, prijsverschil werd gecorrigeerd op je klantrekening zodra het betreffende artikel werd gehouden. En nu plots moeten er cadeaubonnen worden uitgegeven, bij uitzondering wel te verstaan, terwijl op hun website anders wordt vermeldt. Zeer tegenstrijdig en Wehkamp gaat nergens inhoudelijk op in dus klacht indienen bereik je als consument niets mee.

Vrouw35

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?