Klacht Wehkamp.nl: Vooruitbetalen kan niet worden verplicht

Klachtnummer
# 392387
Gebruiker
M.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik moet mijn bestelling vooruitbetalen omdat ik teveel retourneer. Maar volgens mij mag dit niet

De oplossing

Ik wil gewoon op rekening kunnen kopen. Ik betaal alles netjes dus daar is niets veranderd

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Wat een vervelende situatie. Ik wil je vragen je gegevens te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl, zodat wij het voor je kunnen nakijken.

    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen