Klacht Wehkamp.nl: Waar is mijn koffiezetapparaat???

Klachtnummer
# 367039
Gebruiker
Verheur
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wat zijn jullie een slecht bedrijf! Mijn klacht kan niet telefonisch ingediend worden maar enkel via een "E-mail", bang dat je iemand te woord moet staan? Mijn teruggestuurde koffieapparaat is spoorloos....de collega aan de telefoon kan niets doen...er kan enkel contact gezocht worden met de reparatieafdeling via de computer, te gek voor woorden!!!! Ik heb hem ruim een week geleden verstuurd....en heb de code, en nog volhouden dat jullie niets kunnen doen.....ongelooflijk!

De oplossing

Gerepareerde apparaat retour of een nieuwe

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    Wat vervelend dat je je koffieapparaat nog niet terug hebt. Zou je ons in een e-mail je klantgegevens en korte omschrijving van de klacht willen toesturen? Je mag de e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Dan helpen we je graag via die weg verder.

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen