Klacht Wehkamp.nl: Waardecheque niet kunnen verzilveren

Dinand

Via mijn werkgever heb ik een waardecheque gekregen (kerstcadeau). Toen ik bij Wehkamp (waar ik ook al klant was) sportoordopjes bestelde wilde ik deze na aflevering betalen (ivm gemaks) met de waardecheque. Via de website werd mij echter niet de mogelijkheid geboden om de betaling met de waardecheque te voldoen. Bij contact met de klantenservice werd ik verwezen naar een schimmige deel van de site voor de voorwaarden. Een betaling met waardecheque bij de bestelling is wel mogelijk (terwijl je daar niet op gewezen wordt). Na de plaatsing van de bestelling is dit niet meer mogelijk......

waardecheque accepteren als betaling achteraf

Wehkamp.nl
    Beste Dinand Dijk,

Vervelend om te lezen dat je de waardebon niet hebt kunnen verzilveren bij je bestelling. Wij kunnen achteraf de waardebon niet meer verzilveren.
    Wat je wel zou kunnen doen is het artikel wat je net ontvangen hebt retourneren en deze opnieuw bestellen. De verzendkosten van de eerste bestelling vervallen dan. Je zou de cadeaubon dan kunnen verzilveren in de kassa bij je nieuwe bestelling.

Ik vertrouw erop je hiermee voor nu voldoende te hebben geïnformeerd en wens je een prettige avond.

webcareteam wehkamp.
    Dinand
    Bestelling is al in gebruik genomen en kan daarom niet retour gestuurd worden. Dit lijkt ook geen constructieve oplossing. Ik mag aannemen dat er meer mensen tegen dit punt aanlopen...
    Wehkamp.nl
    Goedenavond Dinand,

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat de cadeaubon niet verrekend kan worden met de bestelling welke al in gebruik is genomen. Echter is het voor ons niet mogelijk om de cadeaubon alsnog te verrekenen.

Je kunt de cadeaubon bij een (eerst)volgende bestelling alsnog verzilveren tijdens het afronden van de bestelling onder de stap 'betalen'.

Excuses voor het ongemak en ik wens je een prettige avond.

webcareteam wehkamp
    Dinand
    Geen oplossing of tegemoetkoming in het ongemak. Tunnelvisie bij Wehkamp. Ik heb dan ook besloten geen relatie meer met het bedrijf te willen onderhouden.

Dinand

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?