Opgelost door Wehkamp.nl: Wasmachine al half jaar defect, wel garantie maar geen actie van Wehkamp.
Details
Klacht
Een aantal jaren geleden heb ik een Siemens wasmachine gekocht bij Wehkamp. Al snel bleek dat de deurophanging niet klopte. Oftewel de deur gaat niet of heel moeizaam dicht. Op de machine zit 5 jaar Wehkamp garantie. Tijdens de garantieperiode in juli 2015 heb ik Wehkamp gemeld dat de deur helemaal niet meer dicht wil. Er zou van allerlei actie worden genomen door Wehkamp en Siemens. Maar nu, meer dan een half jaar later, is er nog steeds niets gebeurd. Ik kan de wasmachine niet gebruiken. Wehkamp zegt steeds toe dat de machine wordt gerepareerd, maar tot nu toe niets!Met alle respect voor "ieders inzet", maar ik ben het zat. Wehkamp is de verkoper, dus de partij waar ik mee te maken heb. Niet Siemens. Ik verzoek Wehkamp mij een nieuwe wasmachine toe te zenden. Uiteraard in overleg met mij. Dit duurt nu echt veel te lang.
O ja. Wehkamp bestookt mij wekelijks met verzoeken om de status van de reparatie. Ik heb er meer dan 40 gehad en ingevuld. Maar helaas......
Gewenste oplossing
Ik wil graag een andere, vervangende wasmachine, in dezelfde categorie (7 kg, display en koolborstel vrije motor).- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.