Opgelost door Wehkamp.nl: Wasmachine al half jaar defect, wel garantie maar geen actie van Wehkamp.

Kees Boer

Een aantal jaren geleden heb ik een Siemens wasmachine gekocht bij Wehkamp. Al snel bleek dat de deurophanging niet klopte. Oftewel de deur gaat niet of heel moeizaam dicht. Op de machine zit 5 jaar Wehkamp garantie. Tijdens de garantieperiode in juli 2015 heb ik Wehkamp gemeld dat de deur helemaal niet meer dicht wil. Er zou van allerlei actie worden genomen door Wehkamp en Siemens. Maar nu, meer dan een half jaar later, is er nog steeds niets gebeurd. Ik kan de wasmachine niet gebruiken. Wehkamp zegt steeds toe dat de machine wordt gerepareerd, maar tot nu toe niets!

Met alle respect voor "ieders inzet", maar ik ben het zat. Wehkamp is de verkoper, dus de partij waar ik mee te maken heb. Niet Siemens. Ik verzoek Wehkamp mij een nieuwe wasmachine toe te zenden. Uiteraard in overleg met mij. Dit duurt nu echt veel te lang.

O ja. Wehkamp bestookt mij wekelijks met verzoeken om de status van de reparatie. Ik heb er meer dan 40 gehad en ingevuld. Maar helaas......

Ik wil graag een andere, vervangende wasmachine, in dezelfde categorie (7 kg, display en koolborstel vrije motor).

Beste Kees Boer,

Wat vervelend om te lezen dat je al enige tijd geen gebruik kan maken van de wasmaschine.Om de situatie zo spoedig mogelijk op te lossen heb ik de situatie doorgestuurd naar een andere afdeling.

Zij zullen het in behandeling nemen. Zodra wij meer weten hoor je van ons.

Excuses voor het ongemak.

Kees Boer
    Dank u voor uw snelle reactie. Maar ik moet nu al een half jaar een beroep doen op kennissen en de wasserette om te wassen. Toch te zot voor woorden??
    Er is vier jaar geleden al een nieuwe deur en een nieuw slot in de wasmachine aangebracht. Maar na een paar maanden ging de deur weer niet goed dicht. En sinds een half jaar helemaal niet meer. Dit is een fabrieksfout die niet te repareren is. Dus er moet een nieuwe wasmachine komen. Geeft u dat s.v.p door aan de "betreffende" afdeling. Groet
    Beste Kees Boer,

Het is inderdaad een erg vervelende situatie.
    De desbetreffende afdeling zal deze kwestie zorgvuldig in behandeling nemen en met een passende oplossing komen. Bedankt voor de aanvullende informatie. We zullen het doorgeven.

Zodra er meer duidelijk is, krijg je dat direct te horen.

Voor nu een heel fijn weekend.

Beste Kees Boer,

De andere afdeling heeft ons laten weten dat ze vandaag of morgen contact met je opnemen.

Vriendelijke groet,

Kees Boer
    Vandaag (vrijdag 5 februari 2016) heeft Wehkamp kostenloos een nieuwe wasmachine laten bezorgen. De wasmachine staat op zijn plek en, wat een genot na 5 jaar ellende, de deur gaat super licht open en dicht.
    Wehkamp heeft dit zeer correct opgelost. Daarvoor een dikke pluim!!
    Goedenavond Kees,

Bedankt voor je bericht.
    We zijn erg blij om te lezen dat je tevreden bent over de klachtafhandeling.

We wensen je veel plezier met de nieuwe wasmachine.

webcareteam wehkamp
    Kees Boer
    Goed en correct opgelost!

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?