Opgelost door Wehkamp.nl: Wasmachine defect 2,5jaar oud. Na een week nog steeds niet verder gekomen.

M.D.W.M. Greef

Deze mail heb ik verzonden op 30dec 2013Vraag: Ik heb bij jullie een wasmachine Whirlpool denver 1600 gekocht op 27 april 2011 is deze afgeleverd en heb deze normaal gebruikt.
Nu zijn de lagers al niet goed terwijl je bij normaal gebruik mag verwachten, dat het wasmachine gemiddeld zonder gebreken 5 jaar mee gaat.
Ik ga er dan ook vanuit dat u dit voor mij gaat oplossen
Antwoord hierop:.
Op dit artikel heeft u 2 jaar fabrieksgarantie.
Wanneer uw klacht is aangemeld en opgehaald wordt die beoordeeld en u ontvangt een nota of die wel of buiten de garantie zit. Mocht u niet akkoord gaan dan wordt het artikel weer naar u opgestuurd.
Ik heb deze procedure gevolgd Alleen ik kan vanuit deze website niets verzenden aangezien een verzendknop ontbreekt Weer een email gestuurd Tot op heden geen enkele reactie. Wat een slechte service Vooral voor een apparaat wat je niet kunt missen

Laat mensen iets horen als ze een serieuze klacht hebben. En zorg dat de website functioneert op ieder beeldscherm. En stuur een monteur ipv heel het apparaat op te moeten sturen Ik zit nu al een week zonder dat ik mijn wasmachine kan gebruiken

Wehkamp.nl
    Het spijt mij dat u klacht nog niet is opgepakt.
    Inmiddels bent u gebeld en Whirpool gaat de wasmachine repareren.
    Webcareteam
    wehkamp.nl
    M.D.W.M. Greef
    Vandaag gebeld door Wehkamp Deze stuurde me direct door naar Whirlpool wat ik niet wil aangezien Wehkamp het apparaat geleverd heeft Nu stelt Whirlpool voor om de trommel inclusief het lager te vervangen voor 95,00 Daar ben ik het niet mee eens aangezien het apparaat normaal gebruikt en onderhouden is en verwacht mag worden 5 jaar mee te gaan zonder gebreken. Het is pas 2,5jaar oud Belachelijk gewoon.
    Wehkamp.nl
    Zoals ik met u heb afgesproken mag u de kosten declareren.
    Webcareteam
    wehkamp.nl
    M.D.W.M. Greef
    Toch nog goed opgelost door Wehkamp.
    Bedankt