Klacht Wehkamp.nl: Wasmachine defect

bobbes

Wasmachine is defect binnen de garantie termijn.
Aangemeld op 31-12 via Wehkamp.nl, mail terug ontvangen met daarin: u ontvangt binnen 24 uur antwoord!
Uiteindelijk op 7 januari ( na een week!) reaktie gekregen: of ik het artikel aan wil melden ter reparatie zodat het artikel opgehaald wordt.
Toch maar eens het 0900 nummer (1 euro per gesprek). Na 10 minuten in de wacht nog geen kontakt!

Reparatie van de wasmachine, stuur een monteur!

Wehkamp.nl
    Excuus voor de vergissing. Onze klantenservice heeft inmiddels de opdracht aangepast en u wordt zo snel mogelijk gebeld door de service dienst van Whirlpool.
    Wilt u zelf telefonisch een serviceafspraak maken, dan kunt u bellen op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur bereiken op telefoonnummer 076 - 530 64 00.
    Webcareteam
    wehkamp.nl
    bobbes
    Whirlpool heeft zojuist een mail gestuurd, reparatie staat ingepland op 22 januari! Nog twee weken wachten dus, dit kan toch niet waar zijn. Ik wacht al vanaf 31-12!!
    Graag zsm reparatie!
    Wehkamp.nl
    Wij hebben nog even contact gehad met Whirlpool.
    U wordt aanstaande maandag bezocht door de monteur. U ontvangt een dag voor bezoek een sms met een tijdsindicatie.
    bobbes
    Monteur is op maandag 12-01 geweest. Probleem is verholpen.
    Jammer dat het via deze weg moet.

bobbes

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?