Klacht Wehkamp.nl: Wasmachine na 2 jaar kapot

Valerie

In September 2013 hebben wij een Samsung wasmachine gekocht. Ik heb dinsdag de reparatie gemeld. Als het goed is hoor ik vandaag iets van de reparateur. Wat mij enorm stoort is dat er bij Wehkamp aan mij verteld wordt dat de reparatie buiten de garantie valt. Mijn wasmachine is net 2 jaar oud. Die zou niet kapot mogen gaan na 2 jaar, ik vind dat ik hoe dan ook nog onder de garantie val want het is een ondeugelijk produkt en volgens de wet heb ik dan recht op de reparatie en dekking van de kosten van Wehkamp. Als vaste klant mag ik toch zeker wat service verwachten en al helemaal omdat dit niet de bedoeling moet zijn van een wasmachine die mij ruim 600 euro heeft gekost. Ik wil graag een oplossing hiervoor. Ook vind het het allemaal erg lang duren voordat ik contact kan krijgen met een reparateur want als hij vandaag geen contact opneemt moet ik dinsdag zelf contact opnemen, hoe zie je het voor je als je een gezin hebt en de was zich blijft opstapelen?? Waarom moet het zo lang duren?

Ik wil graag de het bedrijf de kosten die hierachter weg komen voor eigen rekening neemt. Mijn wasmachine is te jong om al gebreken te hebben, het is een ondeugelijk product, het moet niet de bedoeling zijn om na 2 jaar al reparatiekosten te hebben aan een wasmachine van 600 euro en van net 2 jaar oud.

Beste Khadija,

We snappen dat het heel vervelend is dat je wasmachine nu een klacht vertoont, net buiten de garantie.

Je hebt de wasmachine aangemeld als klacht. Hiervoor komt een monteur van Samsung naar je toe. Deze reparatieservice bieden we vanuit een extern bedrijf aan.
    In dit geval zal de reparateur van Samsung zijn beoordeling terugkoppelen aan ons.
    Op basis daarvan kunnen wij al dan niet een passende oplossing aanbieden.

We zouden dus in ieder geval het reparatie rapport van de Samsung reparateur moeten afwachten.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Valerie
    Het is nu zondag, ik had de klacht afgelopen dinsdag al gemeld, ik heb nog helemaal niks van een samsung reparateur gehoord en ook heb ik heel erg vaak met jullie gebeld vorige week. Er is mij zelfs toegezegd dat ik afgelopen vrijdag terug gebeld zou worden maar helaas. Ik heb 'savonds nog gesproken met een medewerker van Wehkamp die er een taak uitgedaan heeft voor mij aangezien ik al zo vaak contact heb geprobeerd te zoeken, ik hoop dat ik zsm iets hoor, dit duurt erg lang zo.
    Beste Khadija,

Ik zie inderdaad dat je het wel al hebt aangemeld maar dat de monteur nog niet is langsgeweest. Ik heb een herinnering gestuurd naar de monteur om contact met je op te nemen.
    Dit zal binnen 3 dagen gebeuren. Ik wil je vragen om dit even af te wachten.

Excuses voor het ongemak.

Wehkamp.nl
    Excuus dat u nog niet bent geholpen. Onze afdeling Customer Care zal u zo snel mogelijk verder helpen.
    Valerie
    De monteur is afgelopen woensdag langs geweest en heeft geconstateerd dat de machine waarschijnlijk niet meer te repareren valt. Samsung neemt van wat ik begrepen contact op met jullie, dat moest ik afwachten.

Ik hoop dat het allemaal snel opgelost wordt want inmiddels ben ik anderhalve week verder.

Mvg,

K. El Ouamari
    Beste Khadija,

Wat vervelend dat de wasmachine niet gerepareerd kon worden.

Ik heb intern doorgegeven dat dit het geval is, er zal op basis van deze informatie verdere actie ondernomen worden.

Je zult zo snel mogelijk geinformeerd worden.

Valerie

Ik neem toch maar weer contact op via deze weg. Het duurt allemaal erg lang. Ik weet niet hoelang ik nog moet wachten op een reactie maar ik wil toch wel heel graag een leen toestel want ik kom om in het wasgoed. Graag z.s.m. een oplossing hiervoor.

Mvg,

Khadija

Valerie

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?