Klacht Wehkamp.nl: Wederom zending niet op tijd ontvangen

Klachtnummer
# 189215
Gebruiker
Riessie
Datum
5 reacties

Details

Klacht

En Jahoor... De derde bestelling op rij en de 2e retourzending op rij is het wederom prijs!

Wehkamp levert alweer niet af op het aangegeven tijdschema!

Fantastisch!! Ga zo door...

Gewenste oplossing

Degelijk contact en een degelijke oplossing ipv crediteren van de vrachtkosten..

Staat niet in contrast tot een halve dag voor niks thuisblijven en extra kosten maken om zelf eea op te lossen

5 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    Wat vervelend dat je meerdere malen dit hebt moeten ervaren. Dat is uiteraard niet de bedoeling dat er andere bezorgtijden gehanteerd worden. Ik wil je vragen om je gegevens te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl om samen tot een passende oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam wehkamp


  2. Auteur
    Riessie
    Datum
    Direct mail verstuurd maar niets meer vernomen!
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedenavond,
    We hebben niks binnen gekregen kan je de mail nogmaals opsturen naar ons? Dan pakken we het meteen op!

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam wehkamp
  4. Auteur
    Riessie
    Datum
    Hoevaak moet ik nog mailen om een antwoord te krijgen?
  5. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedenmiddag,

    Omdat we de mail niet binnen krijgen vragen we je om contact op te nemen via de telefoon op dit nummer: 038-8454545. En anders een bericht te sturen via Facebook of Twitter zodat we een passende oplossing voor je kunnen vinden.

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen