Klacht Wehkamp.nl: Wehkamp blijft maar emailvoordeel mailen, ondanks herhaaldelijke afmeldingen

Klachtnummer
# 47827
Gebruiker
TB
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Wehkamp blijft maar emailvoordeel mailen, ondanks herhaaldelijke afmeldingen.
Ik krijg wel een bevestiging van de afmelding, maar men gaat vrolijk door met verzenden van deze emails.

De oplossing

Afmelding aub

4 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Er zijn inderdaad technische problemen geweest met het afmelden van ons e-mailvoordeel. Mijn collega van Internet Marketing is er mee bezig. Mocht u volgende week nog e-mail ontvangen, dan graag even melden.
    Excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  2. Auteur
    TB
    Datum
    Ben benieuwd, beetje een open antwoord: "is er mee bezig"
    Ik wacht het af.
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Ik begrijp het. Is een hardnekkig technisch probleem, maar heb vernomen dat het eind deze week definitief wordt verholpen.
    Graag bericht als u na het komende weekend toch weer een
    e-mail ontvangt.
    Alvast bedankt voor uw medewerking.
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  4. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Zonder tegenbericht neem ik aan dat het probleem is opgelost.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen