Opgelost door Wehkamp.nl: Wehkamp de weg kwijt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 63754
Gebruiker
Danieldewoeste
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb een leren jas bestel bij Wehkamp was zogenaamd super Sale
vervolgens binnen 14 dagen jas nog goed koper dan super Sale
scheelde nog eens 75,- op de site staat binnen 14 dagen een tegoedbon
prijs verschil nu doet Wehkamp moeilijk zie onderstaande

Geachte heer Kuipers,
Ik kan mij voorstellen dat u in aanmerking wilt komen voor het prijsverschil.
Helaas komt u niet in aanmerking omdat de factuurdatum verder weg ligt dan 7dagen. U komt alleen in aanmerking voor het prijsverschil als de factuurdatum minder dan 7 dagen geleden is.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
op de site staat zelf
De prijs die wij berekenen is de actuele prijs op dat moment. Is een artikel nu in prijs verlaagd en is het artikel niet langer dan 14 dagen geleden gefactureerd, dan kom je in aanmerking voor een waardebon ter waarde van het prijsverschil,

De oplossing

Graag Artikel omruilen want artikel is niet goed gestikt bij de naad,
morgen word ie op gehaald voor reparatie
en natuurlijk het prijsverschil is binnen 14 dagen al was het 16 dagen zou ik nog niet moeilijk doen als ik Wehkamp was ben namelijk een goede klant
tevens graag nu duidelijkheid in m,n facturen want die kloppen ook niet

zie klachten [#1436864] en[#1426334] en[#1381273] en[#1435069]
ik vind dit heel jammer dat ik het via klachtenkompas moet doen ,
want Wehkamp is normaal een super bedrijf maar gaat laatste 2 maanden behoorlijk mis

5 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Het spijt ons dat er een meningsverschil is ontstaan.
    Wij hebben geconstateerd dat u alsnog en waardebon heeft ontvangen voor het prijsverschil. Verder heeft u ook uitleg gekregen over de rekening. Heeft u nog verder vragen, onze klantenservice helpt u graag 0900-9809
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  2. Auteur
    Danieldewoeste
    Datum
    klopt waardebon net ontvangen nu blijft het volgende nog staan
    verzend kosten playstation 4 klopt niet(was door Wehkamp geretourneerd en opnieuw besteld op andere datum)
    steps leren jack omruilen of repareren,
    en factuur verhaal klopt niet en het antwoord verhaal is niet goed want saldo klopt niet klacht case #1426334
    antwoord was niet alles was verwerkt antwoord was op 10-6
    vandaag incasso gehad saldo klopt niet,verhaal #1426334
    met vriendelijke groet
    Daniel
  3. Auteur
    Danieldewoeste
    Datum
    net een betaling gedaan nu is m,n saldo in eens positief
    -24.96 Euro. dat lijkt te kloppen als de verzendkosten ps 4 terug komen zit ik op ,graag die 34,96 dan klopt het volgens mij
    graag 34,96 op m,n rekening storten dan heb ik er vrede mee)
    (ga er vanuit dat leren jasje word omgeruild of gemaakt word)wel zou ik als ik Wehkamp was eens goed naar kijken
    (rekening overzicht en mijn Administratie)
    dat moet beter kunnen en in 1met vriendelijke groet
    Daniel
  4. Auteur
    Danieldewoeste
    Datum
    ze hebben net de verzend kosten ook gecrediteerd
    #1430851.nu wil ik graag het positieve saldo op het bekende rekening nummer gestort hebben,
  5. Auteur
    Danieldewoeste
    Datum
    is nog niet helemaal klaar maar ga d,r vanuit dat het nu wel goed komt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Danieldewoeste
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?