Klacht Wehkamp.nl: Wehkamp komt zijn belofte niet na

Klachtnummer
# 282457
Gebruiker
Niettevreden11
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor 23:00 bestellen en de volgende dag in huis? Mooie advertentie, maar deze afspraak komt Wehkamp niet na. Meerdere malen een tijdstip doorgekregen en uiteindelijk wordt het een hele dag uitgesteld. Een cadeaubon van 7.50 gekregen (waarde bestelling 600,-), maar ik vind het jammer dat ze het op die manier proberen af te handelen, want dit staat in schil contrast met de gemaakte kosten.

De oplossing

Serieus genomen worden

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Deze belofte is wel onder voorbehoud, dit kun je vinden op onze site. Het voorbehoud is met name drukte of storingen die niet voorzien zijn. In dit geval kunnen wij ons niet aan die belofte houden en geven wij bij het bestellen (tabblad bij het bestelproces) al aan wat de eerstvolgende bezorgmogelijkheid is. Excuses als dit niet voldoet aan je verwachtingen, echter is dit niet vanuit verkeerde bedoelingen vanuit ons.

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen