Klacht Wehkamp.nl: Wehkamp lost fout niet op

sad Niet opgelost
Spiering2

Het betreft hier 1 bestelling en 1 betaling (zakelijk).
Maar Wehkamp heeft er rommel van gemaakt. Wehkamp stuurde mij 4 deelfacturen. Foutje? Kan gebeuren. Maar ik vind het niet prettig.

Dus heb ik de klantenservice gevraagd deze fout op te lossen.
Maar ze komen helaas niet verder dan te schrijven: "Kan niet".
Het is duidelijk dat de computer daar de baas is.

-Ik wil een juiste BTW factuur. Op 1 pagina

-En wellicht een tip: Neem in de training van de medewerkers het volgende op:
1) Service verlenen op een klantenservice begint niet met de zin "Kan niet"
2) Het is gebruikelijk dat je een gemaakte fout oplost
3) De computer is niet de baas
Geen aanbod gedaan.

Wehkamp.nl
    Goedemorgen,
    Wij begrijpen dat u het niet prettig vind om deelfacturen te ontvangen en hebben uw klacht in behandeling genomen.

Webcareteam Wehkamp
    Spiering2
    Ik heb van Wehkamp niks meer gehoord. Een juiste factuur lijkt voor Wehkamp nogal een ingreep te zijn.
    Wehkamp, mag ik morgen de juiste factuur ontvangen?
    Wehkamp.nl
    Goedenavond,

Vervelend om te horen dat u geen reactie van ons binnen hebt gehad. Op 23 en op 28 april zijn er via de mail berichten naar u gestuurd. Misschien dat deze berichten tussen de reclame, of de ongewenste mails terecht is gekomen. Er is u nu nogmaals een mail gestuurd.

Als deze ook niet aankomt, is het wellicht mogelijk dat wij het verkeerde mailadres van u hebben.
    Zou u in dat geval via de mail ons uw klantgegevens wilt sturen? Dan kunnen wij u goed bereiken via uw account. Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl.

Webcareteam Wehkamp
    Spiering2
    Helaas.... Wehkamp heeft me een bericht gestuurd. Let op: Ze kunnen geen juiste factuur maken. Dom antwoord. Slechte service. Computer is daar echt de baas.

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?