Klacht Wehkamp.nl: Wehkamp lost fout niet op
Details
Klacht
Het betreft hier 1 bestelling en 1 betaling (zakelijk).Maar Wehkamp heeft er rommel van gemaakt. Wehkamp stuurde mij 4 deelfacturen. Foutje? Kan gebeuren. Maar ik vind het niet prettig.
Dus heb ik de klantenservice gevraagd deze fout op te lossen.
Maar ze komen helaas niet verder dan te schrijven: "Kan niet".
Het is duidelijk dat de computer daar de baas is.
Gewenste oplossing
-Ik wil een juiste BTW factuur. Op 1 pagina-En wellicht een tip: Neem in de training van de medewerkers het volgende op:
1) Service verlenen op een klantenservice begint niet met de zin "Kan niet"
2) Het is gebruikelijk dat je een gemaakte fout oplost
3) De computer is niet de baas
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.