Opgelost door Wehkamp.nl: Wehkamp neemt oude wasmachine niet mee en sluit nieuwe niet aan.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 94460
Gebruiker
GeorgeGeorgio
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voor het eerst (en laatst) een wasmachine via Wehkamp.nl besteld. Zondagavond om 21:00 besteld en betaald, volgende dag om half negen in de ochtend afgeleverd.
Nemen ze de oude wasmachine niet mee omdat die nog is aangekoppeld. Daarvoor kocht ik altijd bij BCC en die koppelen de oude af en sluiten de nieuwe aan. Ik wist niet anders dan dat dit bij Wehkamp hetzelfde gaat.
Nee, dat staat in de voorwaarden dat u het moet loskoppelen. Ik kijken op de site, blijkt dat bij klantenservice en doorklikken op extra service te staan. Ja daar kijk ik natuurlijk alleen bij klachten of problemen met het apparaat.
Dat hadden ze toch wel op de site mogen zetten voordat ik het product bestelde?
Krijg ik een uur nadat de levering is gedaan een mailtje met informatie dat ik mijn oude wasmachine moet loskoppelen, anders wordt deze niet opgehaald!
Dus wel meteen een mail sturen met de bestellingsafronding en levertijd, maar pas na de levering mij informeren dat ik de oude wasmachine moet loskoppelen.

De oplossing

Ik zit hier nu met een oude en nieuwe wasmachine en kan geen kant op. Moet straks een bedrijf gaan regelen met iemand die sterk genoeg is om de wasmachine naar beneden te tillen.
Wehkamp moet zijn informatie hierover aanpassen en verbeteren, en mij een schadevergoeding geven voor de extra gemaakte kosten.

2 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Ik vind het heel vervelend dat de aflevering van de wasmachine voor problemen heeft gezorgd.
    Mijn excuses voor dit ongemak.
    Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen maar kreeg helaas geen verbinding vandaar dat ik een e-mailbericht aan u heb verzonden zodat, indien u dit ook wilt, contact met mij op kunt nemen om dit samen te bespreken en ik een oplossing kan bieden.Met vriendelijke groeten,webcareteam
    wehkamp.nl
  2. Auteur
    GeorgeGeorgio
    Datum
    Wehkamp heeft contact opgenomen en excuses aangeboden dat dit niet de normale gang van zaken was. Ze gaan mijn ervaring meenemen om de service te verbeteren. Als vergoeding voor de moeite voor het regelen van wat "sterke mannen" een vergoeding gehad. Heel netjes van Wehkamp!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GeorgeGeorgio
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen