Klacht Wehkamp.nl: Wel betaald, maar geen bevestiging/bestelling

Klachtnummer
# 107077
Gebruiker
Dasherman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb net een bestelling afgerond met iDeal, maar ik heb geen bevestiging gekregen (geen mailtje en ook geen scherm met een bevestiging erop). Na het betalen ben ik direct naar mijn winkelmandje gestuurd. Ook staan de artikelen nog in mijn winkelmand en staat er niets op de lijst bestellingen van mijn account. Wel is het geld al afgeschreven.

De oplossing

Zo snel mogelijk de artikelen alsnog geleverd, zonder nogmaals te betalen, bij te betalen of vooruit te betalen. Anders het geld teruggestort.

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Volgens onze gegevens bent u inmiddels geholpen door onze klantenservice.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen