Opgelost door Wehkamp.nl: wel betaling gemaakt via Ideal, maar geen bestelling zichtbaar in mijn bestellingen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46316
Gebruiker
Henkie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ipad2 besteld, vooruit betaald, directe levering was mogelijk. Donderdag besteld, aangegeven dat zaterdag levering zou kunnen.
Inmiddels week later, geen ipad, bestelling niet zichtbaar op account

De oplossing

snelle levering of geld retour dat ik ergens anders kan bestellen

3 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    De iPad 2 bestelnummer 86737844 is op het moment niet op voorraad.
    Afdeling Customer Care belt zodra het weer is te bestellen.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  2. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    De iPad is op voorraad en wordt donderdag 16 januari afgeleverd.
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  3. Auteur
    Henkie
    Datum
    Bestelling geplaatst op artikel dat op voorraad stond. Via systeem iDeal betaling gedaan. Vervolgens wel bijschrijving van het bedrag gezien, maar geen ipad geleverd. Na klacht krijg ik reactie 'dat is een foutje in het systeem'. Vervolgens door meneer van de klachtenservice prima geholpen. Maar het blijft vreemd dat een 'foutje' een levertermijn van twee weken opleverd. Want het artikel was tussentijds uitverkocht. Dus slordig, maar uiteindelijk goed opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henkie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy