Klacht Wehkamp.nl: wil mn geld terug

Klachtnummer
# 133094
Gebruiker
GJM
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vraag: Bestelling 17 juli 2015
Artikel Prijs Bezorgdatum
Productafbeelding Krups XN1007 Inissia Nespresso machine
Bestelnummer: 864-94-915
Aantal: 1
80.00 18-07-2015

Dit apparaat is al geretourneerd voor klachten, deze zijn niet verholpen, het s zelfs zo dat de reparatiedienst niets kon vinden en een printplaat heeft gerest.
Bij ontvangst van het apparaat bleek dat dezelfde klachten nog steeds aanwezig waren, ik heb gebeld met de klantendienst die mij vrienedlijk vertelde dat wehkamp 2 laat repareren voordat de koop kan worden ontbonden or een nieuw apparaat wordt opgestuurd.
Volgens de wet heb ik hier al wel recht op vanwege het feit dat er al gerepareert is, bij deze vraag ik u het apparaat te vervangen en als dit een probleem opleverd wens ik de koop te ontbinden en wil ik mn geld terug
http://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/juridische-vragen/huishoudelijk/garantie/apparaat-kapot-binnen-6-maanden/

De oplossing

Ik ben er klaar mee, ik wil niet voor een tweede reparatie gaan, want de eerste ging al niet correct. ik wil mn geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Ik kan me voorstellen dat het ontzettend vervelend is dat het artikel niet naar behoren werkte na de eerste reparatie. Tot mijn spijt moet ik je mededelen dat we artikelen twee keer repareren voordat we overgaan op een andere oplossing. Het aanmelden van je artikelklacht kan via: https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/ReparatieAanmelden.aspx

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp.nl
  2. Auteur
    GJM
    Datum

    De eerste reparatie was een joke, " we hebben niets gevonden, dus we resetten een printplaat"
    Ik ben niet verplicht tot het aangaan van een tweede reparatie.
    Jullie zijn wel verplicht om of een ander apparaat te sturen of mn geld terug. Het feit dat ik dit nu voor de derde keer uitleg, maakt het er niet beter op. Let op: ik zuig dit niet uit mijn duim, dit is de wet!
    http://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/juridische-vragen/huishoudelijk/garantie/apparaat-kapot-binnen-6-maanden/
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Dank u wel voor uw reactie.
    Wij hebben de zaak doorgezonden ter beoordeling/afhandeling naar onze afdeling Customer Care. U ontvangt zo snel mogelijk nader bericht.
    Vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen