Klacht Wehkamp.nl: wil mn geld terug

GJM

Vraag: Bestelling 17 juli 2015
Artikel Prijs Bezorgdatum
Productafbeelding Krups XN1007 Inissia Nespresso machine
Bestelnummer: 864-94-915
Aantal: 1
80.00 18-07-2015

Dit apparaat is al geretourneerd voor klachten, deze zijn niet verholpen, het s zelfs zo dat de reparatiedienst niets kon vinden en een printplaat heeft gerest.
Bij ontvangst van het apparaat bleek dat dezelfde klachten nog steeds aanwezig waren, ik heb gebeld met de klantendienst die mij vrienedlijk vertelde dat wehkamp 2 laat repareren voordat de koop kan worden ontbonden or een nieuw apparaat wordt opgestuurd.
Volgens de wet heb ik hier al wel recht op vanwege het feit dat er al gerepareert is, bij deze vraag ik u het apparaat te vervangen en als dit een probleem opleverd wens ik de koop te ontbinden en wil ik mn geld terug

Ik ben er klaar mee, ik wil niet voor een tweede reparatie gaan, want de eerste ging al niet correct. ik wil mn geld terug

Wehkamp.nl
    Goedemorgen,

Ik kan me voorstellen dat het ontzettend vervelend is dat het artikel niet naar behoren werkte na de eerste reparatie. Tot mijn spijt moet ik je mededelen dat we artikelen twee keer repareren voordat we overgaan op een andere oplossing. Het aanmelden van je artikelklacht kan via: https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/ReparatieAanmelden.aspx

webcareteam wehkamp.nl
    GJM

De eerste reparatie was een joke, " we hebben niets gevonden, dus we resetten een printplaat"
    Ik ben niet verplicht tot het aangaan van een tweede reparatie.
    Jullie zijn wel verplicht om of een ander apparaat te sturen of mn geld terug. Het feit dat ik dit nu voor de derde keer uitleg, maakt het er niet beter op. Let op: ik zuig dit niet uit mijn duim, dit is de wet!
    Wehkamp.nl
    Dank u wel voor uw reactie.
    Wij hebben de zaak doorgezonden ter beoordeling/afhandeling naar onze afdeling Customer Care. U ontvangt zo snel mogelijk nader bericht.
    Vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?