Klacht Wehkamp.nl: WNSP schone lei

Emmylouhulscher

Op 17 mei 2006 heb ik in de WSNP gezeten.
17 mei 2009 moest ik voor de rechter komen voor een schone lei. Echter constateerde de rechter dat de bewindvoerder fouten gemaakt en heeft het traject met 6 maanden verlengd. 6 maanden later moest ik weer voor de rechter komen en werd op 4 december 2009 de schone lei toegekend. Nu zijn we bijna 5 jaar verder en mijn BKR noteringen moeten verwijderd worden. Dus ik vroeg mijn BKR op om te kijken als alles eindelijk goed verwerkt is. Want in 2012 had ik ook alles opgevraagd en toen klopte de einddatum niet. Ik moest alles wederom opsturen ook de uitspraak van 2009 terwijl jullie alles al via de bewindvoerder gekregen hadden en jullie konden het ook zien in het Insolventie Register. Ik ben niet van plan om het accepteren dat het einddatum 2 jaar later is waardoor mijn BKR termijn met 2 jaar verlengd word. Na 9 jaar is het tijd om dit hoofdstuk af te sluiten.

Einddatum aanpassen

Wehkamp.nl
    We hebben u telefonisch benaderd en informatie gegeven.
    Emmylouhulscher
    Wehkamp heeft gezegd dat ze het zouden aanpassen nu zie ik dat ze het hebben open gezet zonder een einddatum. Ook bkr weet niet waarom ze het hebben open gezet. Als deze openzetting ipv wijziging mijn zakelijke krediet in de weg staat zal ik het verhalen op Wehkamp. Ik heb gevraagd voor aanpassen niet open zetten. Andere hebben het ook aangepast zonder het open te zetten.
    Wehkamp.nl
    We hebben u opnieuw telefonisch geïnformeerd.

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?