Klacht Wehkamp.nl: Zo snel mogelijk de eur 208,25 terug storten op mijn rekening. Zo snel mogelijk !!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 315923
Gebruiker
Mirry
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Fototoestel retour gezonden, gekocht voor eur 229,00. Een maand na retourzending Eur 30,78 teruggestort gekregen op mijn rekening eur 20,77, klein verschil van 208,25. Meerdere malen over gemaild, geen reactie, via de chatbericht steeds zelfde antwoord even geduld hebben, wordt teruggestort, niet dus, nu gehoord nog 2 weken wachten...

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedenavond,

    Vervelend om te horen dat er nog geen terugbetaling heeft plaatsgevonden. We kijken dit graag voor u na. Graag ontvangen we van u een e-mail op socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer of e-mailadres. Bedankt alvast voor de moeite en we horen het graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Webcareteam wehkamp
  2. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    We hebben u zojuist een e-mail toegestuurd hierover. Wilt u hierna kijken en via de e-mail reageren? Dan komt dit binnen bij de desbetreffende afdeling.

    Bedankt voor de geduld en voor nu wens ik u nog een prettige zondag toe.

    Met vriendelijke groet,

    Webcareteam wehkamp

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mirry
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wachten tot het rekeningsoverzicht, meerdere verschillende antwoorden gahad
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen