Klacht Weids Wonen & Slapen: 14 zichttermijn wekt een verkeerde indrul bij de consument

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 425431
Gebruiker
AchtsteSnoepje#923
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een kussen is te hard en wil ik ruilen voor een zachter type. Ik heb echter gebruik gemaakt van het kussen en beroep mij op het 14 zichttermijn.
Ik bestel inmiddels een nieuwe en vraag of ik de oude terug kan sturen.
Nu blijkt dat bij gebruik van het kussen deze niet kan worden terug genomen i.v.m. hygienische redenen.
Het tweede kussen ontvang ik echter niet in het plastic en moet ik het bedrijf vertrouwen dat dit wel klopt. I

De oplossing

Het eerste kussen terug nemen en geld retourneren

2 reacties

  1. Auteur
    AchtsteSnoepje#923
    Datum
    Zoals verwacht geen reactie van het bedrijf ontvangen. Past waarschijnlijk ook bij de aanpak van dit soort klachten.
  2. Auteur
    Weids Wonen & Slapen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    We begrijpen uw teleurstelling. Echter is er voor ons een verschil tussen zichttermijn en het gebruik van een artikel. We snappen dat u een product graag wil testen, in dat geval willen we u verwijzen naar onze of een overige showroom/winkel waar u producten alvorens te kopen kunt uitproberen. We vinden het uit hygiënisch oogpunt geen optie om gebruikte artikelen retour te nemen. We willen elke klant een nieuw product bieden, zoals ook u een nieuw hoofdkussen heeft ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AchtsteSnoepje#923
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Weids Wonen & Slapen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen