Klacht Weids Wonen & Slapen: Geen geld terug na retour

Klachtnummer
# 298394
Gebruiker
Onrechtvaardigheid
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij Weids Wonen & Slapen hebben wij online een hoofdkussen van 69,- euro gekocht. Op de website werd het omschreven als 'stevig', maar na kort uitproberen (met een hoes eromheen) kwamen wij er al gauw achter dat hij heel zacht was en dus niet geschikt. De kwaliteit van het materiaal vonden wij ook niet naar verhouding met de prijs. Zo gauw als mogelijk (twee dagen) het kussen retour gestuurd. Contactpersoon [naam verwijderd door moderator] beweert dat wij het kussen 'langdurig' hebben gebruikt. Doet verder geen enkel voorstel en reageert niet meer op onze mails met de vraag; hoe nu verder? We zitten nu dus zonder geld en zonder kussen. Heeft iemand een idee wat we zouden kunnen ondernemen?

De oplossing

Ons geld retour ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    Weids Wonen & Slapen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij reageren wel degelijk op mails. Echter wanneer er geen vragen meer zijn kunnen wij ook nergens op antwoorden. Reeds beslapen artikelen kunnen en willen wij vanuit hygiënisch oogpunt niet retour nemen. Uw kussen is niet even getest, zoals u dat bij ons in de winkel ook zou doen. Dit kussen is overduidelijk beslapen!

Ook een klacht indienen over Weids Wonen & Slapen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen