Klacht Weids Wonen & Slapen: Het herroepingsrecht wordt door deze ondernemer niet gerespecteerd.

Serena#2020

Weids Wonen en Slapen houdt zich niet aan de meest elementaire regels zoals die voor webshops gelden: het herroepingsrecht en het recht van retour. Ik kocht een standaard dekbed met standaard afmetingen maar men beweert dat het "speciaal voor mij gemaakt is" en "dus niet retour genomen kan worden"". Ik heb, in overleg met de ACM (Autoriteit Consument en Markt), vast gesteld dat het door mij bestelde product wel degelijk onder het herroepingsrecht valt en dat de ondernemer met een enkele vermelding op zijn website in strijd met het Nederlands recht handelt.

Het product retour nemen en mij het gehele aankoopbedrag terugbetalen.

Weids Wonen & Slapen
    U heeft een schuddekbed besteld. Bij dit dekbed wordt vooraf vermeld: "Let op! Het schuddekbed is geen standaard artikel. Deze wordt bij bestelling speciaal voor u gemaakt. Op dit artikel zit dan ook geen herroepingsrecht." Wij verwachten dan ook dat dit helder is voor de klant bij het bestellen van dit artikel.

We snappen heel goed dat het vervelend is dat u een dekbed heeft ontvangen waar u iets anders van had verwacht en dat het niet mogen retourneren dan erg tegenvalt. Dat maakt uw teleurstelling helaas niet minder, echter onze regelgeving om het dekbed retour te nemen ook niet.

Ook een klacht indienen over Weids Wonen & Slapen?