Klacht Weids Wonen & Slapen: Onterecht geen geld retour na terugzending bestelling

Timo#237

Ik heb op 26 juni een betaling gedaan voor een texels dekbed 220x240 cm en 2x hoofdkussens van texels wol. Omdat het materiaal niet was wat wij dachten dat het moest zijn hebben wij alles weer keurig teruggestuurd in de orginele doos. Hierop heb ik op 5 juni een mail ontvangen dat het gestuurde dekbed en kussens in “goede” orde ontvangen waren. Echter bij de retourcontrole hebben ze moeten vaststellen dat met name de kussens duidelijke gebruikssporen vertoonde. Mijn moeder heeft hierop gelijk met het bedrijf gebeld dat dit absoluut niet waar, er konden geen gebruikssporen op zitten omdat ik er totaal niet op geslapen had! Ze zeiden dat dit wel het geval was waarop mijn moeder heeft gevraagd om foto’s van de kussen te maken zodat wij met eigen ogen konden zien wat ze nu daadwerkelijk met “gebruikssporen” bedoelen. Tot op heden niets meer ontvangen, geen geld retour van het dekbed waarvan ze zeiden deze wel in goede orde te hebben ontvangen. Oh ja, ik kon de kussens wel terugkrijgen als ik de verzendkosten naar hun over wilde maken. Ik wil mijn geld terug!! Nu heb ik herhaaldelijk geprobeerd het bedrijf te bellen maar krijg geen gehoor, net of de telefoon is afgesloten. Hoe nu verder?

Ik wil mijn geld terug en wel van alles. Dus van de 2 kussens en het dekbed. Totaal betaald bedrag is €269,00

Weids Wonen & Slapen
    Wij zijn telefonische gewoon bereikbaar hoor. Ik heb u zo pas telefonisch immers nog gesproken. Ik heb even een foto van het beslapen kussen als bijlage bijgevoegd. Wij hebben u reeds laten weten dat wij het dekbed en 1 van de 2 kussens retour accepteren. Dit aankoopbedrag is ook al gecrediteerd. Het 2e kussen accepteren wij dus niet. Deze is overduidelijk in gebruik geweest en kunnen wij om hygiënische niet retour nemen.

Timo#237
Er is geen oplossing aangeboden. Zeer slecht bedrijf belazert de boel.

Ook een klacht indienen over Weids Wonen & Slapen?