Opgelost door Weids Wonen & Slapen: Volledig betaalde bestelling is nog steeds niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 386207
Gebruiker
TeBont€terug
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn bestelling aan lakens, slopen, overtrekken en hoofdkussen is volledig betaald maar nog steeds niet geleverd
Het was een “vandaag besteld morgen in huis” aanbieding wasr ik nu al drie weken op wacht.
Het bedrijf is niet telefonisch bereikbaar!

De oplossing

Blijkbaar kunnen zij niet leveren
Geef dus mijn geld terug!

1 reactie

  1. Auteur
    Weids Wonen & Slapen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij vinden het bijzonder vervelend dat uw bestelling nog steeds niet is geleverd. Ook al is deze niet 3, maar 2 weken onderweg. Dat hoort niet zo. Middels de aan u verstrekte track en trace code kunt u zien dat wij uw complete bestelling op dezelfde dag van bestellen hebben verstuurd.

    Zoals u weet hebben wij bij DPD een onderzoek opgestart naar de status van uw zending. Mocht DPD bevestigen dat uw pakket verdwenen is, dan zullen wij uw bestelling opnieuw gaan versturen. Daar hoeft zich geen zorgen over te maken! Wij vragen u alleen nog even geduld te hebben.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TeBont€terug
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Weids Wonen & Slapen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen