Klacht Weids Wonen & Slapen: Weids wonen wil geen geld terug geven omdat ze volgens hen geen retourzending hebben ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 429771
Gebruiker
Jessica
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een kussen retour gestuurd via post NL, deze is precies afgeleverd. Weids wone beweerd dat het kussen nooit retour is ontvangen en ik kan fluiten naar mijn geld. Retourzenden koste €7,25 en post NL twijfelt niet aan dat het pakket is afgeleverd.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug, ik ben de kosten van het kussen en de retourzending ongeveer € 45 , kwijt

1 reactie

  1. Auteur
    Weids Wonen & Slapen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Voor ons is deze zaak eveneens nog actueel. U geeft aan dat u het kussen aan ons retour heeft gestuurd en we hebben daar inderdaad de tracking informatie van ontvangen. Echter hebben wij niet het kussen ontvangen waarvan u zegt dat u het heeft opgestuurd. Ook hebben wij geen pakket ontvangen met uw gegevens bijgevoegd. Dit alles maakt dat wij ook met onze handen gebonden zijn. In ons contact met u hebben we gevraagd of u een onderzoek bij de bezorgdienst wilt opstarten. Dit kunnen wij namelijk als ontvanger niet doen. Hiermee hopen we meer duidelijkheid te krijgen.
    
Zeker voor een kussen van dit bedrag willen we geen toestand en u ook zeker niet benadelen, maar om dit te kunnen afhandelen hebben we het pakket, uw kussen wel nodig om het te kunnen afsluiten.

    Daarom vragen we u nogmaals of u bij de vervoerder een onderzoek wil laten starten zodat er hopelijk snel meer duidelijk hierover is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jessica
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb nog geen afhandeling van Weids Wonen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Weids Wonen & Slapen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen