Klacht Weight Watchers: Als je opzegt vraag altijd een schriftelijke bevestiging

Christien

WeightWatchers: Een organisatie waarbij je niet alleen je gewicht verliest maar ook je banksaldo:
Ik was tot grote tevredenheid lid van WeightWatchers totdat mijn coach op vakantie ging en ik na deze vakantie mijn abonnement wilde opzeggen. Ik heb telefonisch contact opgenomen om dit te regelen. Mijn contract werd inderdaad met 2 weken verlengd en helaas had de medewerker vergeten te noteren dat ik ook mijn contract wilde opzeggen.
Dat betekende dat ik nog een maand moest betalen omdat er geen bewijs was van mijn opzegging. Geprobeerd om dat te regelen met WeightWatchers maar aangezien er van deze medewerker niets in het systeem is geregistreerd over de opzegging moest ik betalen.
Belachelijk maar je trekt aan het kortste eind. Mijn tip: Als je je abonnement wilt opzeggen laat dat dan ook schriftelijk bevestigen hoe 'leuk' de medewerker ook klinkt en aangeeft dat opzeggen niet noodzakelijk is.

Ondanks diverse mails geen positieve reactie. Alleen het antwoord: Wij kunnen niet terugvinden in het systeem dat dit besproken is.

Wij vinden dat Weight Watchers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Weight Watchers?