Klacht Weight Watchers: Het zenden van een ondeugdelijk contract, waaraan ik mij vervolgens wel moet houden

# 419184
madeline

van jan t/m april 2019 ben ik lid geweest van de weighwatchers. Ik heb dat destijds opgezegd en de betaling kon keurig op tijd stoppen.
Ik heb op 16 oktober 2019 mijn lidmaatschap weer geactiveerd.
Nu wilde ik begin januari 2020 opnieuw mijn lidmaatschap opzeggen en krijg ik bericht dat ik een contract voor 13 maanden heb afgesloten. Ik kan dat niet terugvinden. Ik kan in het door WW aan mij gezonden ontvangstbewijs alleen zien dat het maandtarief in de eerste 13 maanden dat ik lid ben ‘bestaat’. Dit is niet gespecificeerd. Bovendien is het uit dit ontvangstbewijs niet duidelijk wat het maandelijks bedrag is wat ik moet betalen. WW claimt dat ik door het vakje 'ga accoord met de voorwaarden' accoord ben gegaan.
Kortom: ik heb geen inzichtelijk contract gekregen en nu claimt weight watchers dat ik 13 maanden lang 17,50 moet betalen voor een dienst die ik niet gebruik.

ik wil dat het contract wordt beeindigd zodat er niet meer maandelijks 17,50 van mijn rekening wordt afgeschreven

Wij vinden dat Weight Watchers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Weight Watchers?