Klacht Weight Watchers: Na dik 2 maanden bellen en mailen nog steeds niets gehoord van weight watchers

Klachtnummer
# 143839
Gebruiker
Julia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste consumentenbond,

Ik heb op 20-9 een online jaarabonnement bij de weightwatchers afgesloten. Bij dit abonnement zou ik een fitbit krijgen zodat ik ook mijn dagelijkse beweging kon bijhouden dat dan weer synchroniseert met het online voedingsdagboek van weightwachers.
Op 6-10 ontving ik de fitbit maar deze deed het niet. Ik heb direct contact met de fabrikant opgenomen. Na enig mailverkeer kwamen zij er niet uit wat het probleem was en werd de casus aan de afdeling engeneering doorgespeeld. Tot op heden heb ik niets vernomen. Daarna heb ik de volgende pogingen gedaan om een nieuwe fitbit te krijgen of per direct mijn abbonnement stop te zetten
Op 8-10: via de WW app
Op 13-11: telefonisch met het algemene nummer
Op 25-11: telefonisch met het hoofdkantoor. Nav dit geprek al het mailverkeer gemald met Maarten Basten. Hij zou de zaak onderzoeken
Op 2-12 : telefonisch met het hoofdkantoor
Telkens werd er gezegd dat ik binnen een week een reactie zou ontvangen.

De oplossing

Ik wil per direct mijn abonnement stop gezet hebben en de geincasseerde bedragen van 2 x € 15,95 terug gestort hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Weight Watchers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Weight Watchers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen