Klacht Weight Watchers: Niet klantvriendelijk en meedenkend in oplossingen die mede door hun systeem veroorzaakt is.

Teleurgestelde afslanker

Mijn app werkte niet meer. Ik dacht dat ik een abonnement had voor 7 maanden dus dat hij geëindigd was. Niet goed naar de kleine lettertjes gekeken, dat ik zelf had moeten opzeggen. Maar ook door verbouwing en verhuizing de maandafschriften niet goed bewaakt, Mijn man had hem wel opgezegd bleek. Toen we een paar maanden later besloten weer te starten en hebben we ons opnieuw aangemeld, althans ik en ben weer vrolijk verder gegaan. Ik zag 2 afschrijvingen toen ik eindelijk na de verhuisperikelen de boekhouding eens fatsoenlijk ging doen. In de auto incasso zie je niet dat het om de WW gaat. Dus ben ik eerst gaan bellen met de bank van wie de auto incasso's waren. Bleken ze beide van de WW te zijn en ben ik ervan uitgegaan dat de tweede mijn man was. Uiteindelijk bleek dat mijn man helemaal niet opnieuw de app had aangemaakt en dat ik al sinds februari dubbel betaal en op het zelfde e-mail adres 2 accounts heb.
Op het moment dat ik hierover probeer te praten met WW wordt het compleet bij mij neergelegd, dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is dat ik het abonnement had moeten opzeggen,. Dat de app niet werkte en dat ik er dus van uitgegaan dat ik gestopt was....dat is toch mijn eigen verantwoordelijkheid. Ook dat wettelijk bedrijven volgens mij verplicht zijn om te vermelden van wie de auto incasso is geldt kennelijk niet voor de WW. En aangezien dit niet gebeurt is, ben ik ook niet eerder getrickerd.

Een van abonnementen op de app terugbetalen.

Wij vinden dat Weight Watchers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Weight Watchers?