Klacht Weight Watchers: Ondanks bevestigde opzegging wordt toch geld afgeschreven

Theelfs

Mijn vrouw heeft begin april ruimschoots voor einde contract (20 mei) opgezegd. Kreeg een mail op 9 april terug dat ze het jammer vonden. Maar toch werd er aan het einde van contract voor een vervolg maand een bedrag afgeschreven welke ik gestorneerd heb. Ondanks mail wisseling met WW bleven ze herinnering mails sturen en kreeg ik een incasso bedrijf op ons dak. Ook aan hun heb ik heb ik via mail, incl de opzegging en antwoord WW, aangegeven dat de fout bij WW ligt. Ondanks dit alles blijft WW betaling herinneringen sturen. Wanneer je ze belt krijg je te horen dat ze zelf er niet meer aan kunnen doen omdat het bij incasso ITRIM ligt. Heb naar een manager gevraagd maar die is er (toevallig) niet. Gevraagd mij terug te bellen (ben benieuwd). Volgens de juffrouw van call centrum is de enige die er wat aan kan doen is de financiële afdeling maar mag ze het telefoon nummer niet geven.

Stopt met herinnering mails en mails van incasso bedrijf en excuus mail van WW

Wij vinden dat Weight Watchers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Weight Watchers?