Klacht Weight Watchers: Onterechte incassopogingen

N.M. Hamer

In oktober 2015 is mijn abonnement bij WW beëindigd. In april 2018 meldde mijn bank dat er een incasso van WW zou gaan plaatsvinden. Deze heb ik geblokkeerd. WW om opheldering gevraagd. WW beweerde dat ik in juli 2016 een nieuw abonnement had afgesloten. Dit is pertinent onwaar en WW heeft toegegeven in het eigen systeem geen nieuwe inschrijving te kunnen vinden. De mail waarin ik geprobeerd heb WW te laten inzien dat de incassopoging onterecht was en waarin ik verzocht heb deze fout in het systeem te herstellen, is door een zekere Timo schandalig beantwoord. Hij vroeg me te bewijzen dat ik het abonnement dat in juli 2016 zou zijn ingegaan, had opgezegd. Op het feit dat ik geen nieuw abonnement in juli 2016 had afgesloten, ging hij in het geheel niet in. Wel dreigde hij met Intrum Justitia, als ik niet ging betalen.

WW dient zijn eigen fouten te erkennen en te stoppen met pogingen om geld van mijn rekening af te schrijven.

Wij vinden dat Weight Watchers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Weight Watchers?