Klacht Weight Watchers: Opzegging Weight Watchers toch niet zo makkelijk als voorgespiegeld

Bevon

Gebruik gemaakt van een kennismakingsaanbod van Weight Watchers. De looptijd is van 7-8 tot 6-10-2017.
Op 5-10-2017 stuur ik een opzeggingsmail.
Ik krijg bericht dat mijn lidmaatschap per 6-11-2017 wordt beeindigd en een bedrag van 42,95 wordt via automatische incasso van mijn rekening afgeschreven.
Bij de bevestiging van mijn abonnement staat vermeldt:
"Het lidmaatschap kan op elk moment worden opgezegd en wordt dan binnen 72 uur na ontvangst van uw verzoek beëindigd."
Als ik al te laat zou zijn met opzeggen per 6-10-2017, dan zou het lidmaatschap in elk geval binnen uiterlijk 72 uur vanaf 5-10-2017 beeindigd moeten worden volgens eigen mededeling van WW. Als dat niet zo is, is sprake van mis(leidende)informatie.
Vandaag een telefoontje gepleegd met WW, maar we kwamen er niet uit. WW vroeg mij een screenshot te sturen, dat leek mij overbodig omdat het om hun eigen mail ging. De mevrouw verwees naar allerlei regelingen en voorwaarden en deelde mee het gesprek te beeindigen. Ik wenste haar een prettige dag.

Beeindiging van he lidmaatschap per 6 -10-2017 cq voor 8-10-2017 en stornering van het lidmaatschapsgeld van (een evenredig deel van) 42,95
Aanpassing van de informatie

Wij vinden dat Weight Watchers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Weight Watchers?