Klacht Weight Watchers: Weight Watchers heet incassobureau ingeschakeld terwijl ik het abonnement heb opgezegd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 402626
Gebruiker
1956Anneke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste,
Ik heb op 31-5-2019 mijn abonnement per email opgezegd. Op 8 augustus heb ik van Weight Watchers een email ontvangen dat de betaling was mislukt. Hierop heb ik per mail geantwoord dat ik heb opgezegd en geen abonnement meer hoeft te betalen. Ik heb van de Weight Watchers hier geen antwoord op gekregen. Nu ontvang ik van Interum een mail dat ik 62,95 euro (22,95 abonnement en 40,00 kosten) Ik heb Interum nu ook een mail gestuurd, denk namelijk dat zij toch willen incasseren.Met vriendelijke groet,
A. van de Velde

De oplossing

Alles kwijtschelden. Ze hebben geen recht op het abonnementsgeld en kosten van het incassobureau

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Weight Watchers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
1956Anneke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op 16 november 2019 klacht geplaatst en op tot op heden nog niets vernomen. Wil geen ellende met de deurwaarder. Ik heb het vandaag 10-12-2019 op Facebook geplaatst.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Weight Watchers?