Klacht Weight Watchers: WW oplichters met abonnementen

Kvfiallos78

WW reageert niet naar emails van opzeggingen, in maart en april 2019 heb ik 6 emails gestuurd met het verzoek om mijn abonnement te stoppen, die wel na 2 maanden maandelijks opzegbaar was. Ik geen gehoor gehad. Bellen heeft geen zin, je moet vm achterlaten maar niemand belt terug. Sinds april niets gedaan met WW. Ik kreeg combipas wel ontvangen via post maar app had ik niet meer op mijn mobiel. Nu ineens krijg ik een serie van 6 emails met zogenaamd mislukte incasso's van elke maand sinds januari dat in onmiddelijk moet betalen binnen 14 dagen en ik heb het over een bedraag van 240 euro dat ik nooit in een keer kan betalen en wil niet betalen voor de maanden daat ik niks mee heb gedaan!
Vervolgens ik ze bellen deze week, ggh, te druk, voice mail gelaten en 2 dagen laten niks gehoord, ik heb ze gemaild met al mijn vorige emails en ik heb opnieuw gevraagd contact op te nemen en NIKS! Schandalig, ik ga niet betalen iets dat ik niet heb gebruikt.

Als een incasso niet lukt hoort de klant dezelfde maand een herinnering te krijgen, ik ging vanuit dat alles goed was, ik heb altijd voldoende geld in de rekening. Dat hebben ze niet gedaan. Ik wil dat ze mijn opzegging van april respecteren, ik ga niet de maanden mei-juni-juli betalen. Ik wil dat ze onmiddelijk contact met mij opnemen!

Wij vinden dat Weight Watchers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Weight Watchers?