Klacht Weisse Rose: Geen levering bestelde boeken boekhandel Die Weisse Rose cq. www.buchfreund.de

Hofmanm

Op 26 maart heb ik bij boekhandel Die weisse Rose cq online internetboekhandel www.buchfreund.de een bestelling geplaatst ter waarde van 643 euro. Als ik binnen een week zou betalen zou ik een korting krijgen. Dat heb ik gedaan waardoor binnen de week de betaling was voldaan. Na de meivakantie nog steeds geen boeken ontvangen. Op 13 mei een vriendelijk mail gestuurd met de vraag wanneer ik de bestelde boeken mocht ontvangen. Tot op de dag van vandaag geen antwoord ontvangen. Ook telefoontjes hielpen niet omdat de telefoon niet werd opgenomen. Gezien de eerdere klachten op deze site vrees ik het ergste. Wederom een mail gestuurd (via contactvenster buchfreund.de en mail naar info@weisserose.nl).

Graag wil ik dat de bestelde boeken geleverd worden en als dat niet mogelijk is wil ik dat het overgemaakte bedrag van 643 euro wordt teruggestort.

Wij vinden dat Weisse Rose hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Hofmanm
    Totaal geen reactie op emails en telefoontjes aangaande mijn klacht naar boekhandel Die Weisse Rose uit Amsterdam, online werkzaam onder buchfreund.de. Er rest mij niets anders dan om aangifte bij de politie te doen tegen de eigenaar van Die Weisse Rose, Franz Ittlinger.

Hofmanm

Ook een klacht indienen over Weisse Rose?