Klacht Weisse Rose: Obligatielening voorbij de looptijd niet terugbetaald, bedrijf reageert niet

jasper9999

Obligatielening twv 5000 euro is voorbij de looptijd (einde looptijd januari 2014) maar niet terugbetaald. Ook de bijbehorende rente (>2000 euro) is niet uitbetaald. Bedrijf is herhaaldelijk benaderd, eerst vriendelijk, later dringend, maar bedrijf reageert zeer terughoudend en verschaft totaal geen concrete informatie. Reglement van de lening zou worden toegestuurd maar is nooit door mij ontvangen. Conclusie: bedrijf is in gebreke. Oplichting.

Klacht zal worden verwijderd zodra het bedrag van de obligatielening (5000 euro) en de bijbehorende rente (>2000 euro), dus totaal > 7000 euro in zijn geheel is terugbetaald.

Wij vinden dat Weisse Rose hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

jasper9999
    Update 2014.05.13: Er is inmiddels aangifte gedaan tegen de Weisse Rose wegens oplichting. De aangifte is door de politie ontvankelijk verklaard. Dat betekent dat de Weisse Rose strafrechtelijk zal worden vervolgd, waarbij het tegoed zal moeten worden terugbetaald en ook de onkosten voor de admin gevorderd zullen worden. Ik raad alle andere gedupeerden aan ook aangifte te doen.
    jasper9999
    Geen enkele reactie van de Weisse Rose. Actie wordt nu hogerop gezocht. De boekhandel zal strafrechtelijk worden vervolgd wegens oplichting en er worden ook civiele stappen genomen.

jasper9999

Ook een klacht indienen over Weisse Rose?