Klacht Weisse Rose: Obligatielening

J. Janssen

Ik heb op 9-december 2012 5000,00 euro in de vorm van obligaties geleend aan de Stichting Freunde der Weissen Rose. Ik ontving op 12 november 2012 de bevestiging van mijn inschrijving met de toezegging dat ik in januari 2013 een boekenbon respectievelijk een afrekening over de rente tot 31 december 2012 zou ontvangen. Daarna heb ik nooit meer iets van hen vernomen. De afgesproken rente en / of een boekenbon heb ik dus nooit ontvangen. Omdat ik al vermoedde dat het misschien niet zou lukken met de uitkering van een rente, besloot ik om de drie jaar af te wachten. Ik ging ervan uit dat ik dan wel van de Stichting Weisse Rose zou horen. Dat is niet gebeurd. Vandaag heb ik geprobeerd hen telefonisch te bereiken. Het nummer was niet meer in gebruik. Een ander adres dan dat van de Rozengracht 166 heb ik niet. Ook dat is niet meer van toepassing. Daarom probeer ik nu op deze manier contact te leggen. Heel jammer dat het zo moet. Maar ik zie geen andere mogelijkheid.

Graag ontvang ik het geleende bedrag retour.

Wij vinden dat Weisse Rose hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Weisse Rose?