Wij vinden dat Welcom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Welcom: Apple Iphone 5s niet vervangen ondanks garantie
Details
Klacht
7 weken geleden ging mijn Apple Iphone 5s kapot in de garantietijd van 2 jaar.Ze stuurde hem op na de monteur en na 4 weken kreeg ik pas te horen dat het moederbord kapot was en hun monteur het niet kon maken. Toestel moest naar een externe monteur. Na weer drie weken kreeg ik te horen dat ook deze hem niet kon vervangen. Volgens de te telefoonwinkel had ik in eerste instantie geen recht op garantie omdat het toestel ouder was als 1 jaar namelijk 14 maanden! Nu wees ik ze op mijn wettelijke garantie. Nu boden ze mij een tweedehands toestel aan. Daar ga ik uiteraard niet mee akkoord maar het duurt maar en het duurt maar voor ze met een passende oplossing zoals een nieuw toestel komen.
Gewenste oplossing
Nieuwe iphone 5sBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.