Opgelost door Welcom: Kapot iphone hoesje binnen 3 maanden naar aankoop

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 33101
Gebruiker
JeroenHarbers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in mei een hoesje voor de iphone 4 gekocht. Deze is van savelli en is van leer. De 2 hoekjes die onder aan het hoesje zitten zijn afgeknapt. Ik ben in de winkel geweest op donderdag 8 augustus. De verkoper melde dat dit geen garantie is omdat het kunstof is. Het hoesje koste 45 euro. Ik mag er van uit gaan dat een kwaliteitsproduct is. Graag wil ik een juiste afhandeling van mijn klacht. Ik kreeg nu alleen een korting aangeboden op een nieuw hoesje. Dit is volgens mij niet de gang van zaken doen met klanten.

Met vriendelijke groeten

Jeroen Harbers

De oplossing

Een nieuw hoesje

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Welcom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    JeroenHarbers
    Datum
    Netjes opgelost, ik heb een nieuw hoesje gekregen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JeroenHarbers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Welcom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen