Wij vinden dat Welcom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Welcom: Kapot iphone hoesje binnen 3 maanden naar aankoop
Details
Klacht
Ik heb in mei een hoesje voor de iphone 4 gekocht. Deze is van savelli en is van leer. De 2 hoekjes die onder aan het hoesje zitten zijn afgeknapt. Ik ben in de winkel geweest op donderdag 8 augustus. De verkoper melde dat dit geen garantie is omdat het kunstof is. Het hoesje koste 45 euro. Ik mag er van uit gaan dat een kwaliteitsproduct is. Graag wil ik een juiste afhandeling van mijn klacht. Ik kreeg nu alleen een korting aangeboden op een nieuw hoesje. Dit is volgens mij niet de gang van zaken doen met klanten.Met vriendelijke groeten
Jeroen Harbers
Gewenste oplossing
Een nieuw hoesje- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.