Opgelost door Welkoop Epe: productie fout nieuw hondenkussen

Jessica

Op 16-07-16 heb ik een nieuw hondenkussen aangeschaft van hh blokkussen van happy house, Pillow, aanschafprijs €49,95, type luxe liv grijs, 95x 65. Binnen een week begint de stof te vervilten en te rafelen en pluizen. Binnen 2 weken overleg ik met de Welkoop over de schade. Hun advies is het kussen langs te brengen en dan overleggen zij met de leverancier. De schade is duidelijk zichtbaar. Daarna ga ik drie weken op vakantie waarin het kussen niet meer gebruikt is. Afgelopen week ben ik geïnformeerd door de Welkoop dat ze het vervelend vinden. De leverancier doet er niets mee want het valt niet onder de garantie. Ik meld dat dit geen garantie is maar een fabricage fout, de stof is niet geschikt. Ik heb meerdere kussen van hetzelfde merk waarbij dit niet gebeurd. Het voorstel van de Welkoop is dat ik een nieuw kussen kan kopen met 25% korting. Ik vindt dit niet terecht, van mij wordt gevraagd er nog meer geld in te stoppen dus in totaal €80,- te betalen voor 1 goed kussen.

Ik wil graag het kussen omruilen voor een duurdere versie €59,95. Ik wil wel €10,- bijbetalen. De duurdere versie heb ik al 2 maand in gebruik zonder problemen. Ik heb ook een exemplaar wat 2 jaar oud is en waar de stof nog steeds goed blijft.6

Wij vinden dat Welkoop Epe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Jessica
    Ik heb zelf actie ondernomen om mijn klacht af te ronden. Er is geen actie geweest vanuit de consumentenbond. Ik heb met de Boerenbond gebeld om de klacht af te ronden.